starstablewilma.blogg.se

2013-06-19
16:48:00

svar på frågor 1
#1:                                   Almis :3                              

1. din favorit färg? Jag gillar blå :)

2. har du iphone? nej ;__; Men vill ha 8D

3. vilken är din favorit häst? Silvermagic <3

4.vad heter dina hästar? Silvermagic, Poptop, Cinnamonstar, Snowbelle och Moonbelle ;)

5. Gillar du bananer? xD  öhhh nje ;) dom är ok

6. gillar du äpplen? JA 8D

7. gillar du sura gula citroner? JAAAAA!

8. är du ofta sur eller inte? öhhhhh... jag är inte så ofta sur 8D

9. gillar du siffran 3`?  nej 8D

10. vad är ditt favorit nummer? 2 och 9 8D

11. är jag snäll? nej.... Jo såklart du är <3 8D

12. vad heter alla dina hästar? så som jag skrev på 4:an.

13. vilken var din första? Silvermagic (en grå liten pluttiskutt med svart/brun man)

14. är jag jobbig? nej

15. vad är din favorit låt? Har många. En av dom heter heter right now  och hon som sjunger är Rihanna :P

16. favorit klubb?  Diamond bubbles Company, Winter rider(s?) students

17. favorit lopp? Öhhhh av Champisar är det MC ;) av vanliga är det nog...  trädgårdstävlingen

18. sämsta lopp? Av champisar är det nog VDC :/ av valiga är det nog Marleys hoppbana

19. FP/VD? FP

20. VD/FG? FG 

21. FG/SG? FG

23. steves gård jaspers? STEVES GÅRD 8D

24.Märkte du att jag hoppade över 22`?  nej o-o

25. har jag ställt konstiga frågor? nej 8D

26 tycker du att fisk är gott? Ja

27. Tacos/Fisk? det var alla frågor c: TACOS 8D

 

BRB I SVARANDET SKA ÄTA 8D

45 min senare:

så tbx

 

 

#2: Zelda Westnight                              

1. hur många hästar har du?  5

2. vad heter dom? Silvermagic, Poptop, Cinnamonstar, Snowbelle och Moonbelle  

3. hur gamla är dom?  Silvermagic är 8, Poptop är 3, Cinnamonstar är 7, Snowbelle är 3 och Moonbelle är 5

4. favoritlopp? av Champisar är det MC ;) av vanliga är det nog...  trädgårdstävlingen

5. sämsta lopp? Av champisar är det nog VDC :/ av valiga är det nog Marleys hoppbana

6. VD/FG? FG

7. HÄST/PONNY? Ponny 8D

8. tacos/pannkakor? tacos

9. äppellunden/silvergladebyn? silverglade byn :P

10. har du en iphone? Nej men vill ha

11. har du en häst irl? Nej men ska kanske bli skötare på 2 st när jag är 12 år

12. vad har din första häst för färg? Grå med svart/brun man 

13. tycker du om fisk? NEJ

14. dbc/mw lätt DBC

15. godis/frukt Godis 8D

16. läsk/vatten? 'läsk 8)

17. favoritfärg? Blå

18. favoritlåt? Right now med Rihanna

19. har du några djur på riktigt?  en hund, en kanin, en katt och fiskar'

20. har du några husdjur på SS? japp. häst (8D) katt, hund och kanin 

21. vad är din önskefunktion? Att man kan leda hästen och släppa in dem i en hage där dem får gå fritt med andra hästar :P

22. är jag jobbig? nej

23. favorit ras? Kan inte välja bland en :)

24. favorit djur? Hund och häst och kanin

25. vilken/vilka låt/låtar hatar du? kmr inte på nån o-o

26. vilken/vilka färg/färger hatar du? GRÅ

27. dator/tv? Dator. För på datorn kan man spela spel och se på program

28. häst/kanin? Kan inte välja

29. Banan/äpple? ÄPPLE

BRB TOA!

7 minuter senare:

tbx

 

#3: Alice Slowhill                              

1. Visst är jag bäst? x) Ja men jag är också häst 8)

2. hur gammal e du irl och i sso? IRL är jag bara 10 :( sso är jag öhhhhh 2! 8D nej men haha jag venneh ;) 

3. Vem är din största idol? AJ MAJ GAD ALICE SLOWHILL HAR KOMMENTERAT MIN BLOGG AJ MAJ GAD JAG ÄR DT STÖRSTA FAN (förstår du nu? x) ) 

4. Har du sätt Black Beauty? japp 1000000000000000000000000000000000000000 gånger

5. Hur mår du? :)  Bra hur mår du? :D

6. Vad är dina smeknamn?  Mina? o.o haha... Wille, Wim, Will och Nyckelpigan

7.vilken var den första hästen du köpte nr hästfunktionen kom ut? POPTOP 8D (Engelskt fullblod) 

8. Hur länge har du spelat SSO?  snart 1 år :) 

9. Favoritsiffra? 2 och 9

10. Vad har du som hemstall? nu har jag FP ;)

11. Gillar du TS3? (The Sims 3) JA VEM GÖR INTE DET? 8D

12. Favorit frukt?  ähhhhhhh... äpple

13.  Ditt favoritämne (i skolan) ? Bild

14. Favorithäst av dem man kan köpa i SSO?  nu äre Frieser ;) om det kmr Shettisar kmr det vara dom 8D

15. Om du har ridit IRL, hur länge har du ridit? jag har ridit i 2/3 terminer (stav?) :)

16. Vad vill du ha för jobb IRL?  öhhh jag vill jobba med StarStable 8D om jag inte får det vill jag jobba som nåt

o-o

17. Vad är du rädd för?  DIG! nej men haha Pi.

18. Beskriv dig själv med 3 ord?  Knäpp. Rolig. Ful (8D)

19. Rider du IRL?  Nej men jag ska tvinga pappa att låta mig börja 8D

20. Vad heter dina hästar?  Du vet det! ;-; Silvermagic, Poptop, Cinnamonstar, Snowbelle och moonbelle

21. Sover du med strumpor? Nej :)

22. Häst eller ponny? PONNY 8D

23. Facebook eller youtube? YouTube för där kan jag se PewDiePie 8D

24. Vad är det bästa som hänt dig i SSO? att jag träffa dig <3 

25. Favoritfärg? Blå ;)

26. Vad skulle du ta med dig en öde ö? Öhhh... Ett hus, Dig och en båt 8D

27. Fulaste färg du vet? GRÅ

28. Har du en iphone? Nej men vill ha :(

29. Gillar du Pewdiepie? JAG ÄLSKAR PEWDIEPIE O:

30. favorithästras?  kan inte välja mellan en ;)

31. BLOGG.SE ELR BLOGGO LR NÅGOT ANNAT?  det beror på ;)

32. Oj caps :)  Gillar du också Caps? 8D

 

#4: Carina Flowerlake                             

1. Favvo färg? Blå :P

2. Favvo ras på häst?  kan inte välja mellan en

3. favvo häst av alla dina hästar? :) Silvermagic

4. Bff ? IRL? Tyra Weststorm och Svea Sunpaw

5. Bff i ss ?  Alice Slowhill <333 Emma Eveningknight <333 och Izabella Youngcamp <333

6. Favvo blogg ? Olika

7. Har du häst irl? Nej men ska bli skötare på 2 när jag blir 12 år

8. Har du Hund irl? ja

9. Har du katt irl? ja

10. Har du hamster irl?  nej men en kanin 

11. Spelar du något sims spel?  Japp

12. Favvo spel? Sso

13. Har du mobil irl?  öhh ja 4 st xD

14. Gillar du min blogg? ;P ja 

15. Favvo mode irl? venneh riktigt x)

16. Gillar du mig? ja

17. Gillar du Rebecca Westberg? xD  njeeeee

18. Gillar du Alice Winterbell?  ja ;)

19. Gillar du Lily Rainstorm?  mm

20. Gillar du mina frågor? aa

21. Har du något djur irl?  japp

22. Favvo hundras irl? jaktlabrador :)

23. Favvo kattras irl?  venneh

24. Favvo hamsterras irl? xD  Dafuq? o-o Finns det olika raser? O.o

25. Favvo frågor från mig?

26. Favvo namn på ss ? venneh 8)

27. Drömjobb irl ? att jobba på sso <3 typ o.o

28. Vad kommer du jobba med när du blir stor? venneh är ju 10 år kvar tills det ;)

29. Gillar du mest: Bloggo.nu , Blogg.se , Wordpress.com m.m ?  bloggo.nu är lätt så, bloggo.nu 8D

30. Om du har mobil irl så vilken?  en samsung en Nokia och 2 st sony eriksson (stav?)

31. Gillar du rapparen Lizen? huh? vem? o_o

32. Gillar du rapparen Sofijah ?  nje

33. Gillar du någon rappare ? xD venneh ;)

34. Har du provat  '' Prata med datorn '' ? :)  japp:

Datorn: Hejsan!

Du: hej

Datorn: Vill du ha en bulle?

Du: ja, ge mig bulle! 8D

Datorn: Okej.

Du: :D

Datorn: :P

Du: :3

Datorn: Jag är hungrig.

Du: JAHA

Datorn: Kan jag få något att äta?

Du: ja du kan få en banan

Datorn: Vad bra.

Du: jaha

Datorn: Ja.

Du: ja

Datorn: Tycker du att jag är korkad?

Du: ja.

Datorn: :(

Du: :D

Datorn: ;)

Du: du är elak mot mig :( varför är du det? :(

Datorn: Vad bra.

Du: -_-

Datorn: Vad har du gjort i dag?

Du: gjort dig illa :D

Datorn: Jag älskar att göra.

Du: jaha

Datorn: Ja.

Du: KGERBGNS

Datorn: I dag har jag plockat blommor.

Du: NEJ FÖR DU ÄR EN DATOR

Datorn: Du också.

Du: Hejdå

Datorn: Vart ska du?

Du: jag ska blogga :D

Datorn: Okej.

Du: men

Datorn: Ska jag berätta en hemlighet?

Du: kolla min blogg 8D

Datorn: Vad gillar du att göra?

Du: Starstablewilma.blogg.se :D

Datorn: Ok, är det kul?

Du: Ja

Datorn: Jaha.

Du: HEJDÅ

Datorn: Vi ses senare!

Du: nej

så gick det

 35. Gillar du mig? aa :)
 
36. Hur gammal är du irl? 10

37. Hur gammal är du i sso ? 2 8D nej men haha jag venneh ;)

38. Favvo färg? blå

39. Favvo låt? Right Now med rihanna

40. Favvo artist irl? Rihanna är bra :)

41. Tacos / hamburgare ? tacos <3

42. FP / FG ? FP

43. Jag / Alice Slowhill ?  Alice Slowhill har jag varit lite mera med :) så jag känner henne lite bättre ;)

44. Alice Winterbell / Lily Rainstorm?  Alice W, jag känner henne lite bättre ;)

45. Bloggo.nu / blogg.se ? bloggo.nu :P

46. Frågor / svar ? o.o???

47. Fullblod / kallblod ? fullblod

48. :) / :( ?  :)

49. Ditt favvo ämne i skolan? Bild

50. Favvo siffra ? 2 och 9

fler svar kmr sen :P är hos min farmor nu

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: