starstablewilma.blogg.se

2013-08-09
15:37:59

R.I.P
Ni minns när jag gjorde ett inlägg om mitt liv IRL? Ja nu är det ett till sånt... Men inte om mitt liv. Jag vill bara tacka 3 st hästar.
Fritz:
Loke:
Kaktus: 
 
Inte mina bilder
__________________________________________________________________________________
 Jag vet inte riktigt vad som hände med dessa underbara hästar/ponnyer... Men jag vet att dom inte är på ridskolan nå mera! Dom kanske dött? Men det hoppas jag inte på! Aldrig i mitt liv att jag skulle låta mina underbara vänner (hästarna) dö!
 
 
 
Kaktus...
Var det första ¨stora¨ ponnyn (ahaha ponnyer är inte stora :P) jag red på, på ridskolan.


Loke...
Var den första jag red på, på ridskolan utan att mamam/pappa höll i :p Och han var den snällaste av alla på ridskolan.
 
 
Fritz...
Var en av dom jag gillade myyyyyyyyycke ;_; Han var störst av alla jag NÅGONSIN ridit ! ! ! så han betyder myyyyyycccccckkkkkkkeeeeeee för mig ! ! !
 
 
Dom kanske INTE var mina hästar dårå ._. Men dom betyder mycke för mig!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det här var inget SSO inlägg... MEN DET MÅSTE DET INTE VARA HELA TIDEN...
 
 
R.I.P Loke, Fritz, Kaktus.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: