starstablewilma.blogg.se

2013-06-26
16:53:00

-.-
Ny har jag en ny anonym på bloggen -.-
Kan du inte bara ge dig?
jag är så säker på att jag vet vem du är -.- Om du inte gillar min blogg...
SLUTA LÄS DEN DÅ -,-
t.e.x Jenny Snowhill: http://snowhill.blogg.se/
skrev förut 'oxox' 
Hon tyckte det lät bättre  och det tkr jag med!
så får jag inte skriva OxOx då? -.-
Jo det får jag! (:
alla i DBC gör mig glada när det är en ny Anonym!
Så bort med dig anonym! -.- lilla fegis som inte vågar säga vem du är!
 
Alla anonym det är en sak jag vill säga till er!
 
Det är INTE okej att göra så som ni gör!
det finns snälla anonym och elaka!
så sluta lägga ner tid på att skriva elaka kommentarer och göra andras liv till ett elende (stav)
Det gör inte era liv bättre ju -,-
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: