starstablewilma.blogg.se

2013-07-30
14:57:00

ENVANLIGDAGFÖRMIGNÄRJAGSKALEVLAOCHGÖRAUPPDRAG
Allt började en vanlig dag, då jag och NALLE skulle levla... Vi kom till mario och gjorde några uppdrag där...
sen hände det!
 
Jag: DET GÅR SEGT ;___;
Nalle: o-o
Jag: MOHAHAHAHA
Nalle: xD
Jag: brb ska ta kort owo
Nalle: ok
jag: OWO
Nalle: MEN WILMUR
Jag: JAG FÖLL NER 
Nalle: Vänta
Jag: <### Nellie Silverbell till Wilma ###########>
Jag: Fuq
jag: Det brukar funka på Minecraft :(
Nalle: aa
Nalle: jag är nere
jag: HAHA
Jag: AWESOME
Jag: 8DDD
 
Nalle: ## då
Nalle: nä
Jag: NALLE
jag: OMFG
jag: KOLLA
Nalle: ja
Nalle o.o
jag: COOLT
nalle: aa o.o
Nalle: vi fyller trästammen
 
 
EN VANLIG DAG FÖR MIG NÄR JAG SKA LEVLA OCH GÖRA UPPDRAG
 
 
PIGMANÄRFULL O:
 

Kommentar:

DET VA KUL DÅ :DDDD

2013-08-12 @ 23:57:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: